Choć rok 2019 już za nami, będziemy go jeszcze długo wspominać. Nie oszczędzał on zarówno przedsiębiorców, jak i tych, którzy dbają o ich interesy od strony księgowo-kadrowej.

Od stycznia 2020 r. będzie obowiązywać nieco inny niż dotąd system pozyskiwania informacji o zarządzaniu odpadami i opakowaniami w przedsiębiorstwach.

 

Dokładnie 13 października 2019 r. ruszył tzw. CRBR (Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych). Jego głównym zadaniem jest przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Nie znamy dnia ani godziny, kiedy spilt payment dosięgnie każdego przedsiębiorcę, nawe jeśli wydaje nam się, że to nas przecież nie dotyczy!  Niec bardziej mylnego. A dlaczego? Zaraz postaramy się Wam wyjaśnić.

Wraz z początkiem roku szkolnego weszła w życie nowelizacja ustawy o podatku od towarów i usług z 12 kwietnia 2019 r. a z nią tzw. BIAŁA LISTA PODATNIKÓW VAT. Stworzenie takiego rejestru niewątpliwie ma swoje korzyści.